Hoe meld je aan?

Account aanmaken als ouder/verantwoordelijke

Je klikt op ‘Meld je hier aan voor 1A op INNOVA';

Je kiest: ‘ik heb geen account’;

Je registreert je voornaam en naam, telefoon- of GSM-nummer, e-mailadres en wachtwoord;

Je ontvangt een e-mail en bevestigt je account via de link in de mail.

Kind aanmelden

Je klikt op ‘aanmelden’ op de startpagina;

Je kiest: ‘ik heb een account’ en je logt in;

Je geeft de gegevens op van je kind;

Je geeft je schoolkeuze INNOVA op;

Je ontvangt onmiddellijk een bevestigingsmail wanneer de aanmelding correct verlopen is (controleer ook je ongewenste e-mails).

Mail
Vanaf 7/05/2024 en ten laatste op 13/05/2024 zul je een e-mail ontvangen met het resultaat van jouw toewijzing.

Bij een gunstige toewijzing kun je het kind inschrijven.

Inschrijven
Vanaf 14/05/2024 gebeurt dan de uiteindelijke inschrijving. Je volgt de instructies van de school om de inschrijving te realiseren. Hierover ontvang je nog de correcte informatie eens de toewijzing een feit is.

Eens jij een account aanmaakte en bevestigde, kun je op elk moment jouw aanmelding online opvolgen. Als school kunnen wij ook zien wie aangemeld werd en bij eventuele vragen mee de opvolging doen.